Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Centrum Edukacji i Rozwoju
Warszawa, Światowida 51 lok. U9

Nasi specjaliści

Magdalena Wyłomańska-Krumholc

Psycholog, psychoterapeuta z ponad 20 letnim doświadczeniem. Prowadzi terapię krótko i długoterminową , specjalizuje się w pracy z dziećmi wymagającymi wspierania rozwoju emocjonalno-społecznego, zaburzeniami lekowymi, mutyzmem wybiórczym, młodzieżą przeżywającą kryzysy rozwojowe, obniżonym nastrojem, zaburzeniami nerwicowymi, osobami doświadczającymi trudności w relacjach, zmagającymi się z lekiem i smutkiem, rodzinami i parami w kryzysie. Udziela porad wychowawczych. Ma wieloletnie doświadczenie w orzecznictwie do kształcenia specjalnego, opiniowaniu i diagnozie dzieci zdolnych, dzieci z trudnościami edukacyjnymi, wymagającymi zindywidualizowanego podejścia pedagogicznego. W ramach Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej ukończyła szkolenie zaawansowane i nadal rozwija swoje zainteresowania i doskonali umiejętności związane z systemową terapią dzieci, młodzieży, rodzin i par na kolejnych etapach szkoleniowych, ale w pracy wykorzystuje techniki różnych szkół terapeutycznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach medycznych i edukacyjnych. Od wielu lat pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz jako samodzielny psycholog i psychoterapeuta. Swoją pracę psychoterapeutyczna poddaje stałej superwizji.

Sylwia Kojtych

Logopeda z ponad 10- letnim stażem. Obecnie w trakcie studiów neurologopedycznych. Surdopedagog i oligofrenopedagog. Pracuję głównie z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem, zespołami genetycznymi oraz zaburzeniami mowy pochodzenia ośrodkowego. Obecnie praktykuję na oddziale neonatologii w jednym z warszawskich szpitali. W wolnych chwilach czytam książki. Uwielbiam podróżować.

Rafał Ratajczak

Psycholog, Terapeuta SI, Diagnosta MOXO Jest Absolwentem wydziału Psychologii na warszawskim Uniwersytecie SWPS i Certyfikowanym Terapeutą Integracji Sensorycznej oraz diagnostą MOXO. Jego misją jest zapewnienie jak najlepszej przyszłości naszym małym bohaterom, borykającym się z różnymi trudnościami. Pracuje nad p poprawą ich komfortu życia i rozumienia świata. Wierzy, że w każdej sytuacji da się znaleźć rozwiązanie i nie należy się poddawać w jego poszukiwaniu. Chce być Przewodnikiem w podążaniu za lepszym jutrem, dlatego też podejmuje kolejne szkolenia oraz studia w celu poszukiwania nowych metod, dróg i rozwiązań aby budować swój warsztat, który stworzy najlepszą przestrzeń do pomocy, jak też rozwoju naszym małym podopiecznym.

Dagmara Palińska

Wieloletni pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, nauczyciel wychowania przedszkolnego i dyrektor placówek edukacyjnych. Certyfikowany Trener Treningu Umiejętności Społecznych. Instruktorka Yogi dla najmłodszych, sensoplastyki, prowadzi artterapię. Terapeutka ręki. Z zamiłowania felinoterapeutka. Specjalizuje się i odnosi sukcesy w terapii pedagogicznej.

Wojciech Matej

Magister fizjoterapii, terapeuta zajęciowy, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwent Medycznego Studium Zawodowego na kierunku terapia zajęciowa. Absolwent Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie. Były współpracownik Oddziału Rehabilitacji Szpitala Dziecięcego w Dziekanowie Leśnym oraz pracownik dydaktyczny WSZKiPZ w Warszawie. Obecnie fizjoterapeuta w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym Magiczny Świat Dziecka gdzie zajmuje się oceną poziomu rozwoju fizycznego podopiecznych oraz planowaniem i prowadzeniem usprawniania niezbędnego z uwagi na istniejące wady postawy, zaburzenia w rozwoju procesów integracji sensorycznej, inne nieprawidłowości w rozwoju psychofizycznym . Ukończył między innymi: kursy: SI (integracja sensoryczna), klasyczny masaż leczniczy, kurs instruktora sportu. W usprawnianiu dzieci i dorosłych wykorzystuje kinezyterapię, masaż, techniki terapii manualnej, integrację sensoryczną.

Agnieszka Dmowska

Psycholog, pedagog, nauczyciel, socjoterapeutka z 25 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Certyfikowany trener Treningu Umiejętności Społecznych. Cały czas podnosi swoje kwalifikacje, by jak najskuteczniej pomagać innym. Opiera się na założeniu, że każdy jest niezwykłą indywidualnością. Dlatego w swojej pracy wykorzystuje różne metody, które dopasowuje do potrzeb pacjentów. Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą wymagającymi wspierania rozwoju emocjonalno-społecznego oraz z zaburzeniami: lękowymi, rozwojowymi i zachowania. Prowadzi także konsultacje dla rodziców zmagających się z trudnościami wychowawczymi, potrzebujących wsparcia.

Anna Dragan-Babraj

Podczas studiów psychologicznych zafascynowała się pracą mózgu. Zawodowo od 2008 roku zajmuje się usprawnianiem pracy umysłu, specjalizacja EEG Biofeedback, technik badań EEG, kontynuuje studia na psychologii kreatywnego rozwoju. Uczestniczka Sympozjum Naukowego Instytutu Psychologii Klinicznej "Zrozumieć Zaburzenia Osobowości", brała udział w Międzynarodowym sympozjum naukowym Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej a także doszkalała się w seminarium "Coaching metodą TROP", prywatnie matka dziecka z autyzmem, inicjatorka i realizatorka konferencji szkoleniowo-naukowych "Oswoić Autyzm", założycielka grupy wsparcia dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w wolnych chwilach aktywna społeczniczka, nominowana do ogólnopolskiego plebiscytu "Nieprzeciętni" Polskiego Radia Czwórka, gdzie zajęła II miejsce.

Magdalena Żolińska

Z wykształcenia i z zamiłowania jest psychologiem. Ukończyła także studia w zakresie Przygotowania Pedagogicznego. Jest przekonana, że jej przeznaczeniem jest praca z dziećmi i rodzinami. Stara się cały czas dokształcać, zdobywać nowe kompetencje. Uczestniczy w licznych szkoleniach i konferencjach. Obecnie jest stażystką w fundacji Synapsis. Zakończyła cykl szkoleń Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej, koniecznych do zdobycia licencji terapeuty. Psychologia behawioralna jest jej bliska, jednak stara się być otwarta także na inne podejścia i poznawać inne perspektywy. Prywatnie jest mama dwóch chłopaków (5 i 9 lat) i wielka fanką dzieci, nie tylko własnych. Jest też aktywny rodzicem, od lat działającym w radach rodziców i zapalonym fotografem.

Justyna Bors

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, na której skończyłam psychologię w specjalności psychologia kliniczna. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Klinice Psychiatrii w Wojskowym Instytucie Medycznym na Oddziale Całodobowym i Oddziale Dziennym, w Fundacji Pomocy Psychologicznej i Edukacji Społecznej RAZEM oraz w Ośrodku Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi „POMOST". Praktykowałam też w Poradni Psychologicznej na Bielanach oraz podczas Półkolonii Psychologiczno-Aktywnych z Treningiem Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży. Posiadam certyfikat uprawniający do tworzenia programów i prowadzenia zajęć TUS dla dzieci. Prowadzę warsztaty i spotkania psychoedukacyjne. Pracuję w jednym z warszawskich przedszkoli dla dzieci ze spektrum autyzmu. Oferuję pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych ludziom w każdym wieku, biorąc pod uwagę ich indywidualne potrzeby i preferencje. Zależy mi, aby praca ze mną przebiegała w warunkach bezpiecznych i sprzyjających eksplorowaniu uczuć i myśli, odkrywaniu własnego potencjału. Koncentruję się nie tylko na szukaniu przyczyn określonych trudności, ale i rozwiązań. Stale poszerzam swoją wiedzę i kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach i kursach.

Sylwia Klejnowska

Moją pasją są ludzie – Każdy jest wyjątkowy i warty uwagi. Ukończyłam psychologię ze specjalnością "terapia seksualna i psychoterapia" oraz przygotowanie pedagogiczne na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Swoje doświadczenie zdobyłam w Zakładzie Seksuologii Medycznej i Psychoterapii w SPSK im. Prof. W. Orłowskiego w Warszawie, a także w Zespole Szkół nr 5 im. Stefana Kiślewskiego w Warszawie. Pracowałam również na stanowisku psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy będącym pod patronatem Warszawskiego Towarzystwa Pomocy Lekarskiej i Opieki nad Psychicznie i Nerwowo Chorymi, w świetlicy socjoterapeutycznej dla dzieci oraz w szkole podstawowej. Aktualnie realizuje się zawodowo jako psycholog-diagnosta w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz nauczyciel akademicki na uczelni wyższej Collegium Humanum. Prowadzę terapię nastolatków i dzieci w wieku szkolnym oraz udzielam wsparcia osobom dorosłym w ramach poradnictwa psychologicznego. Stale wzbogacam swój warsztat pracy biorąc udział w szkoleniach, kursach i konferencjach, a także czytając fachową literaturę.

Jakub Zbrowski

Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej Absolwent Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie, początkowo pracował w Instytucie Kardiologi w Aninie jako rehabilitant. Fizjoterapeuta, trener personalny, szybko zorientował się, że jego prawdziwą pasją jest praca z dziećmi. Certyfikowany terapeuta oraz diagnosta integracji sensorycznej w Warszawskiej Akademii Integracji Sensorycznej. Terapeuta integracji bilateralnej. Cechuje go indywidualne podejście do każdego pacjenta oraz wnikliwy wywiad, który pozwala dobrać terapie do jego możliwości i potrzeb. Prywatnie pasjonata aktywnego trybu życia, tata, w tym córeczki w spectrum autyzmu.

Joanna Zatorska – Kowal

Ukończyłam studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi zdobyłam w niepublicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, w tym także z zaburzeniami neurorozwojowymi. Dużą część pracy poświęcam też na współpracę z rodzicami, ponieważ ich psychoedukacja jest tak samo ważna jak terapia dziecka. Uczę rodziców jak modyfikować środowisko domowe, aby ich dziecko miało optymalne warunki do dalszego rozwoju, zgodnie z potrzebami sensorycznymi. Często sama tworzę zabawki i pomoce wykorzystywane podczas pracy terapeutycznej. Do dzieci i problemów, z którymi w danym momencie się mierzą, podchodzę holistycznie. Dlatego też swoje kwalifikacje podnoszę nie tylko w zakresie integracji sensorycznej, ale także w obszarze przetwarzania słuchowego i wzrokowego, problemów z koncentracją uwagi, podejścia Self-Reg dr. Stuarta Shankera. Prowadzone przeze mnie terapie z sukcesem wzbogacam o technikę neurotaktylną dr. S.Masgutowej. Prywatnie jestem mamą fantastycznego kilkunastoletniego chłopca oraz miłośniczką Hiszpanii i sztuki flamenco. W Poradni Przystań zapraszam na zajęcia terapeutyczne z integracji sensorycznej, terapię ręki, konsultacje dla rodziców i terapię psychologiczną dzieci.

Tomasz Uszyński

Ukończyłem 5- letnie studia psychologiczne na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie. Aktualnie kontynuuję naukę, realizując studia podyplomowe z Przygotowania Pedagogicznego, a także 2- letnie studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży w Krakowskim Centrum Psychoterapii. Doświadczenie zawodowe zdobywałem w placówkach oświatowych z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także w prywatnej poradni zdrowia psychicznego prowadząc indywidualne terapie nastolatków. Mam za sobą również praktyki w Domu Pomocy Społecznej. Pracowałem z osobami na spektrum Autyzmu (ASD), jak i osobami z Zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD). Jestem osobą LGBTQ+ friendly.

Martyna Szczepanik

Jestem psychologiem, trenerem umiejętności społecznych oraz terapeutą integracji sensorycznej. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam w przedszkolach oraz szkołach o charakterze terapeutycznym i integracyjnym. Moje zainteresowania zawodowe koncentrują się w obszarze wczesnej interwencji, wczesnego wspomagania rozwoju, terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wyzwaniami, opóźnieniami i zaburzeniami rozwojowymi, a także trudnościami wychowawczymi. W swojej pracy korzystam z różnych narzędzi wspierających dzieci m.in. technik poznawczo-behawioralnych, treningu uważności, bajkoterapii, sensoplastyki, technik relaksacyjnych, gier i ćwiczeń oraz arteterapii. Metody dostosowuję indywidualnie do potrzeb i możliwości dziecka. Celem mojej pracy jest kompleksowe wsparcie potencjału dziecka, a także udzielenie wskazówek oraz podpowiedzi wychowawczych rodzicom. Priorytetem jest dla mnie relacja terapeutyczna oparta na poczuciu bezpieczeństwa, życzliwości i wzajemnym zaufaniu zarówno z samymi dziećmi, jak i z rodzicami. Na co dzień pracuję jako psycholog w jednym z warszawskich przedszkoli, w którym współorganizuję pomoc psychologiczno-pedagogiczną i kształcenie specjalne dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Stale poszerzam swoją wiedzę i kwalifikacje uczestnicząc regularnie w różnych szkoleniach i kursach.

Milena Piasecka

Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w placówkach oświatowych. Pracuje jako nauczyciel, wychowawca w Niepublicznej Szkole Podstawowej. Regularnie bierze udział w szkoleniach, kursach rozwijających warsztat zawodowy, między innymi z muzykoterapii, choreoterapii. Posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii ręki. Certyfikowany instruktor grafomotoryki I i II stopnia, trener nauki czytania globalnego i sylabowego. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do każdego dziecka, stosuje metody aktywizujące uwzględniając indywidualne potrzeby podopiecznego.

Sebastian Bauerfeind

Logopeda, Pedagog Specjalny, Terapeuta Ręki. Specjalizuję się w terapii miofunkcjonalnej, terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, ze spektrum autyzm, z niedokształceniem mowy pochodzenia ośrodkowego (in. afazją, alalią) oraz terapii czytania. Moje zainteresowania diagnostyczno-terapeutyczne koncentrują się również na tematyce jąkania. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Zaburzeń Płynności Mowy. Przygotowuję pacjentów do zabiegu korekty wędzidełka języka oraz wędzidełka wargi górnej, jak również rehabilitacji blizny po zabiegu i reedukacji funkcji biologicznych w obrębie narządu żucia. Uczę z sukcesami czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną z Metody Krakowskiej. Prowadzę zajęcia w ramach WWR oraz pacjentów prywatnych. Nieustannie się szkolę oraz zgłębiam wiedzę, pałając pasją do swojej pracy. Niezwykle ważna jest dla mnie komunikacja z Pacjentem i jego Rodzicem, dobieranie strategii diagnostyczno-terapeutycznych w sposób zindywidualizowany oraz atrakcyjna forma zajęć. Obecnie student Integracji Sensorycznej.

Kinga Szcześniak

Jest magistrem fizjoterapii, absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w fizjoterapii dzieci od 3 roku życia i młodzieży. Prowadzi także zajęcia z zakresu integracji sensorycznej, terapii ręki. Posiada 9 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego, kurs I i II stopnia integracji sensorycznej (PSTIS), terapeuta Funkcjonalnej Indywidualnej Terapii Skolioz (FITS). Doświadczenie zdobywała min. podczas praktyk w Instytut „Pomnik- Centrum Zdrowia Dziecka” oraz Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. Polikarpa Brudzińskiego w Warszawie oraz podczas pracy w Szkole Podstawowej im. Stanisława Moniuszki w Łajskach. Obecnie fizjoterapeuta/ terapeuta SI oraz kierownik zespołu terapeutycznego w Przedszkolu Integracyjnym Magiczny Świat Dziecka w Warszawie. Stale poszerza swoje kompetencje poprzez udział w licznych szkoleniach i konferencjach. W swojej pracy duży nacisk kładzie na budowanie relacji pacjent- terapeuta, która w jej odczuciu jest niezbędna do uzyskania najlepszych efektów terapii.

Andrzej Włudecki

Każde dziecko jest indywidualne. Nie ma idealnej dla każdego drogi i metody. Dlatego łącze kilka elementów różnych terapii i uzyskuję jak najbardziej optymalny efekt. Jeśli coś nie działa, zmieńmy to. Motywacja i atrakcyjność zajęć to podstawa, dlatego każde spotkanie zawiera elementy wspierające motywację oraz rozrywkowe zgodne z zainteresowaniami podopiecznego lub rozwijające zainteresowania, jeśli takowych brak. Współpraca na jasno określonych zasadach. Rodzic nie powinien być terapeutą dla swojego dziecka. Ale jeśli chce może postawić na uzgodnione ze mną aktywności: bawić się, czytać, malować, gotować. To też będzie terapia, pod jednym warunkiem. Musi być zaplanowana i zawierać określone elementy dostosowane do umiejętności i chęci rodzica oraz dziecka.

Monika Ligęza

Neurologopeda ,surdrologopeda, pedagog, terapeuta pedagogiczny, glottodydaktyk, nauczyciel dyplomowany. Prowadzi terapie dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią. W szczególny sposób interesuje się rozwojem systemu językowego osób ze spektrum autyzmu . Doświadczenie zawodowe zbierała podczas praktyk na Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Mieczysława Kaczyńskiego w Lublinie, w Światowym Centrum Słuchu i Mowy w Kajetanach oraz w placówkach oświatowych . W swojej pracy wykorzystuje interdyscyplinarną wiedzę oraz holistyczne i indywidualne podejście do pacjenta. Uczestniczy w licznych warsztatach i konferencjach logopedycznych. Wykonuje masaż i kinesiotaping logopedyczny.

Izabela Marcinkowska-Obuchowska

Diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej. Pedagog specjalny. Prowadzi zajęcia z terapii ręki.

Magdalena Łapszow

Pracuję z osobami z szeroko pojętymi trudnościami rozwojowymi poprzez Ruch Psychoterapeutka DMP (Dance Movement Psychotherapy; Psychoterapia Tańcem i Ruchem) w szkoleniu Wykształcenie: mgr Wychowania Fizycznego, Pedagog Certyfikowana Terapeutka Integracji Sensorycznej Psychoterapeutka Tańcem i Ruchem DMP (w szkoleniu) Technik Masażysta Trener Masażu Shantala Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Terapeutów SI ASI (wg dr Jean Ayeres) Członek Stowarzyszenia Psychoterapii Tańcem i Ruchem DMP/DPT

Kinga Izdebska

Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej. Zajmuję się: - wczesną interwencją oraz wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka z: opóźnieniem rozwoju psychoruchowego, niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z dysfunkcją wzroku, z zaburzeniami słuchu; - terapią pedagogiczną dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; - diagnozą i terapią integracji sensorycznej. Wykształcenie: - Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie; kierunek pedagogika specjalna w specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, wychowanie przedszkolne. - Uczelnia Korczaka z siedzibą w Warszawie; kierunek pedagogika w specjalności diagnoza i terapia pedagogiczna. - Akademia Nauk Stosowanych im. Księcia Mieszka I filia w Warszawie; kierunek integracja sensoryczna. Cechuje mnie życzliwość, otwartość, łatwość w nawiązywaniu relacji. W pracy z dziećmi kładę nacisk na dobro drugiego człowieka. Wolne chwile spędzam spacerując, czytając powieści i literaturę popularnonaukową.

Ta strona używa plików cookie