Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Centrum Edukacji i Rozwoju
Warszawa, Światowida 51 lok. U9

Nasi specjaliści

Magdalena Wyłomańska-Krumholc

Psycholog, psychoterapeuta z ponad 20 letnim doświadczeniem. Prowadzi terapię krótko i długoterminową , specjalizuje się w pracy z dziećmi wymagającymi wspierania rozwoju emocjonalno-społecznego, zaburzeniami lekowymi, mutyzmem wybiórczym, młodzieżą przeżywającą kryzysy rozwojowe, obniżonym nastrojem, zaburzeniami nerwicowymi, osobami doświadczającymi trudności w relacjach, zmagającymi się z lekiem i smutkiem, rodzinami i parami w kryzysie. Udziela porad wychowawczych. Ma wieloletnie doświadczenie w orzecznictwie do kształcenia specjalnego, opiniowaniu i diagnozie dzieci zdolnych, dzieci z trudnościami edukacyjnymi, wymagającymi zindywidualizowanego podejścia pedagogicznego. W ramach Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej ukończyła szkolenie zaawansowane i nadal rozwija swoje zainteresowania i doskonali umiejętności związane z systemową terapią dzieci, młodzieży, rodzin i par na kolejnych etapach szkoleniowych, ale w pracy wykorzystuje techniki różnych szkół terapeutycznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach medycznych i edukacyjnych. Od wielu lat pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz jako samodzielny psycholog i psychoterapeuta. Swoją pracę psychoterapeutyczna poddaje stałej superwizji.

Sylwia Kojtych

Logopeda z ponad 10- letnim stażem. Obecnie w trakcie studiów neurologopedycznych. Surdopedagog i oligofrenopedagog. Pracuję głównie z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem, zespołami genetycznymi oraz zaburzeniami mowy pochodzenia ośrodkowego. Obecnie praktykuję na oddziale neonatologii w jednym z warszawskich szpitali. W wolnych chwilach czytam książki. Uwielbiam podróżować.

Katarzyna Mirkowska

Ukończyłam studia magisterskie z psychologii klinicznej. Pracuję głównie w nurcie ericksonowskim i w oparciu o Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniu. Swoje kompetencje podnoszę na czteroletnim kursie psychoterapii w Polskim Instytucie Ericksonowskim w Warszawie, atestowanym przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz innych szkoleniach dotyczących pracy terapeutycznej z dziećmi, nastolatkami i osobami dorosłymi. Wkrótce otrzymam kwalifikacje psychotraumatologa. Doświadczenie zdobywałam m.in. na oddziale psychiatrycznym dziennym i zamkniętym SPZOZ w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, w Ośrodku Pomocy Społecznej dzielnicy Białołęki( terapia rodzinna indywidualna), w Fundacji Parent Project DMD, (terapia osób z niepełnosprawnością, nieuleczalną postępującą chorobą i ich rodzin). W poradni psychologiczno-pedagogicznej Przystań w Warszawie pracuję z rodzinami, z nastolatkami, dorosłymi, doświadczającymi trudności w formie konsultacji psychologicznych, wsparcia w kryzysie, psychoterapii indywidualnej, terapii rodzinnej.

Dagmara Palińska

Wieloletni pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, nauczyciel wychowania przedszkolnego i dyrektor placówek edukacyjnych. Certyfikowany Trener Treningu Umiejętności Społecznych. Instruktorka Yogi dla najmłodszych, sensoplastyki, prowadzi artterapię. Terapeutka ręki. Z zamiłowania felinoterapeutka. Specjalizuje się i odnosi sukcesy w terapii pedagogicznej.

Wojciech Matej

Magister fizjoterapii, terapeuta zajęciowy, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwent Medycznego Studium Zawodowego na kierunku terapia zajęciowa. Absolwent Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie. Były współpracownik Oddziału Rehabilitacji Szpitala Dziecięcego w Dziekanowie Leśnym oraz pracownik dydaktyczny WSZKiPZ w Warszawie. Obecnie fizjoterapeuta w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym Magiczny Świat Dziecka gdzie zajmuje się oceną poziomu rozwoju fizycznego podopiecznych oraz planowaniem i prowadzeniem usprawniania niezbędnego z uwagi na istniejące wady postawy, zaburzenia w rozwoju procesów integracji sensorycznej, inne nieprawidłowości w rozwoju psychofizycznym . Ukończył między innymi: kursy: SI (integracja sensoryczna), klasyczny masaż leczniczy, kurs instruktora sportu. W usprawnianiu dzieci i dorosłych wykorzystuje kinezyterapię, masaż, techniki terapii manualnej, integrację sensoryczną.

Agnieszka Dmowska

Psycholog, pedagog, nauczyciel, socjoterapeutka z 25 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Certyfikowany trener Treningu Umiejętności Społecznych. Cały czas podnosi swoje kwalifikacje, by jak najskuteczniej pomagać innym. Opiera się na założeniu, że każdy jest niezwykłą indywidualnością. Dlatego w swojej pracy wykorzystuje różne metody, które dopasowuje do potrzeb pacjentów. Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą wymagającymi wspierania rozwoju emocjonalno-społecznego oraz z zaburzeniami: lękowymi, rozwojowymi i zachowania. Prowadzi także konsultacje dla rodziców zmagających się z trudnościami wychowawczymi, potrzebujących wsparcia.

Anna Dragan-Babraj

Podczas studiów psychologicznych zafascynowała się pracą mózgu. Zawodowo od 2008 roku zajmuje się usprawnianiem pracy umysłu, specjalizacja EEG Biofeedback, technik badań EEG, kontynuuje studia na psychologii kreatywnego rozwoju. Uczestniczka Sympozjum Naukowego Instytutu Psychologii Klinicznej "Zrozumieć Zaburzenia Osobowości", brała udział w Międzynarodowym sympozjum naukowym Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej a także doszkalała się w seminarium "Coaching metodą TROP", prywatnie matka dziecka z autyzmem, inicjatorka i realizatorka konferencji szkoleniowo-naukowych "Oswoić Autyzm", założycielka grupy wsparcia dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w wolnych chwilach aktywna społeczniczka, nominowana do ogólnopolskiego plebiscytu "Nieprzeciętni" Polskiego Radia Czwórka, gdzie zajęła II miejsce.

Magdalena Żolińska

Z wykształcenia i z zamiłowania jest psychologiem. Ukończyła także studia w zakresie Przygotowania Pedagogicznego. Jest przekonana, że jej przeznaczeniem jest praca z dziećmi i rodzinami. Stara się cały czas dokształcać, zdobywać nowe kompetencje. Uczestniczy w licznych szkoleniach i konferencjach. Obecnie jest stażystką w fundacji Synapsis. Zakończyła cykl szkoleń Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej, koniecznych do zdobycia licencji terapeuty. Psychologia behawioralna jest jej bliska, jednak stara się być otwarta także na inne podejścia i poznawać inne perspektywy. Prywatnie jest mama dwóch chłopaków (5 i 9 lat) i wielka fanką dzieci, nie tylko własnych. Jest też aktywny rodzicem, od lat działającym w radach rodziców i zapalonym fotografem.

Magdalena Gąsińska

Terapeuta i diagnosta z zakresu Integracji Sensorycznej. Ukończyłam studia podyplomowe I i II stopnia na kierunku: „Integracja Sensoryczna” w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie w Warszawie. Jestem pracującym, wieloletnim nauczycielem wychowania przedszkolnego. Posiadam kwalifikacje Terapeuty ręki, kończąc w tym zakresie szkolenie kwalifikujące: "Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza - masaż - terapia". Swoje kwalifikacje poszerzam w obszarze Oligofrenopedagogiki na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu w Warszawie na kierunku: „Oligofrenopedagogika, Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną”.

Sylwia Klejnowska

Moją pasją są ludzie – Każdy jest wyjątkowy i warty uwagi. Ukończyłam psychologię ze specjalnością "terapia seksualna i psychoterapia" oraz przygotowanie pedagogiczne na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Swoje doświadczenie zdobyłam w Zakładzie Seksuologii Medycznej i Psychoterapii w SPSK im. Prof. W. Orłowskiego w Warszawie, a także w Zespole Szkół nr 5 im. Stefana Kiślewskiego w Warszawie. Pracowałam również na stanowisku psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy będącym pod patronatem Warszawskiego Towarzystwa Pomocy Lekarskiej i Opieki nad Psychicznie i Nerwowo Chorymi, w świetlicy socjoterapeutycznej dla dzieci oraz w szkole podstawowej. Aktualnie realizuje się zawodowo jako psycholog-diagnosta w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz nauczyciel akademicki na uczelni wyższej Collegium Humanum. Prowadzę terapię nastolatków i dzieci w wieku szkolnym oraz udzielam wsparcia osobom dorosłym w ramach poradnictwa psychologicznego. Stale wzbogacam swój warsztat pracy biorąc udział w szkoleniach, kursach i konferencjach, a także czytając fachową literaturę.

Weronika Janczak

Pozytywnie zakręcona i uśmiechnięta młoda psycholog, pedagog i socjoterapeutka. Studia ukończyła na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Pracuje w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach - terapii krótkoterminowej, bazującej na zasobach klienta. Osobę, która przychodzi do gabinetu traktuje jako eksperta od swojego życia. Wierzy, że każdy ma w sobie SUPERMOC, która pomaga przy pokonywaniu życiowych trudności. Stara się być wiatrem, który dmucha w żagle klienta, tak aby dopłyną do wymarzonego celu. Specjalizuje się w pomocy dzieciom w wieku szkolnym. Wspólnie z rodzicami uczy dzieci zdobywania nowych umiejętności, pokonywania lęków i słabości metodą Kids’ Skills. W kontakcie z najmłodszymi wykazuje się ogromną kreatywnością popartą elementami arteterapii. Swoje doświadczenie zdobywa pracując w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej jako diagnosta oraz w przedszkolu z oddziałami integracyjnym jako terapeuta dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi. Pierwsze kroki stawiała na stanowisku psychologa szkolnego i nadal współpracuje z placówkami oświatowymi na różnym poziomie edukacyjnym. W nieustannym ruchu, entuzjastka alpak i wombatów. Z ogromnym apetytem na podnoszenie swoich kompetencji na różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach.

Joanna Zatorska – Kowal

Ukończyłam studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi zdobyłam w niepublicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, w tym także z zaburzeniami neurorozwojowymi. Dużą część pracy poświęcam też na współpracę z rodzicami, ponieważ ich psychoedukacja jest tak samo ważna jak terapia dziecka. Uczę rodziców jak modyfikować środowisko domowe, aby ich dziecko miało optymalne warunki do dalszego rozwoju, zgodnie z potrzebami sensorycznymi. Często sama tworzę zabawki i pomoce wykorzystywane podczas pracy terapeutycznej. Do dzieci i problemów, z którymi w danym momencie się mierzą, podchodzę holistycznie. Dlatego też swoje kwalifikacje podnoszę nie tylko w zakresie integracji sensorycznej, ale także w obszarze przetwarzania słuchowego i wzrokowego, problemów z koncentracją uwagi, podejścia Self-Reg dr. Stuarta Shankera. Prowadzone przeze mnie terapie z sukcesem wzbogacam o technikę neurotaktylną dr. S.Masgutowej. Prywatnie jestem mamą fantastycznego kilkunastoletniego chłopca oraz miłośniczką Hiszpanii i sztuki flamenco. W Poradni Przystań zapraszam do siebie na zajęcia terapeutyczne z integracji sensorycznej oraz terapii ręki.

Sylwia Krysiak

Ukończyłam psychologię kliniczną i zdrowia na Uniwersytecie SWPS. Jestem psychoterapeutką dzieci i młodzieży w trakcie szkolenia, a także pedagogiem i terapeutą pedagogicznym. Prowadzę konsultacje psychologiczne dzieci i młodzieży, a także konsultuje rodziców zmagających się z trudnościami wychowawczymi i szkolnymi ich dzieci. W pracy z dziećmi zajmuję się całościowymi zaburzeniami rozwoju, ADHD, zaburzeniami zachowania, zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami nastroju. Pomagam także przechodzić przez kryzysy życiowe i rozwojowe. Wspieram w trudnościach związanych z obniżonym poczuciem własnej wartości, samoakceptacji, regulowaniu emocji. Przez wiele lat byłam związana z ośrodkami zajmującymi się terapią i edukacją dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym spektrum autyzmu. Duża część mojego doświadczenia to praca w placówkach edukacyjnych. Swoją pracę opieram na zainteresowaniu drugim człowiekiem i budowaniu ciepłej, nieoceniającej i bezpiecznej relacji terapeutycznej.

Martyna Szczepanik

Jestem psychologiem, trenerem umiejętności społecznych oraz terapeutą integracji sensorycznej. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam w przedszkolach oraz szkołach o charakterze terapeutycznym i integracyjnym. Moje zainteresowania zawodowe koncentrują się w obszarze wczesnej interwencji, wczesnego wspomagania rozwoju, terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wyzwaniami, opóźnieniami i zaburzeniami rozwojowymi, a także trudnościami wychowawczymi. W swojej pracy korzystam z różnych narzędzi wspierających dzieci m.in. technik poznawczo-behawioralnych, treningu uważności, bajkoterapii, sensoplastyki, technik relaksacyjnych, gier i ćwiczeń oraz arteterapii. Metody dostosowuję indywidualnie do potrzeb i możliwości dziecka. Celem mojej pracy jest kompleksowe wsparcie potencjału dziecka, a także udzielenie wskazówek oraz podpowiedzi wychowawczych rodzicom. Priorytetem jest dla mnie relacja terapeutyczna oparta na poczuciu bezpieczeństwa, życzliwości i wzajemnym zaufaniu zarówno z samymi dziećmi, jak i z rodzicami. Na co dzień pracuję jako psycholog w jednym z warszawskich przedszkoli, w którym współorganizuję pomoc psychologiczno-pedagogiczną i kształcenie specjalne dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Stale poszerzam swoją wiedzę i kwalifikacje uczestnicząc regularnie w różnych szkoleniach i kursach.

Milena Piasecka

Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w placówkach oświatowych. Pracuje jako nauczyciel, wychowawca w Niepublicznej Szkole Podstawowej. Regularnie bierze udział w szkoleniach, kursach rozwijających warsztat zawodowy, między innymi z muzykoterapii, choreoterapii. Posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii ręki. Certyfikowany instruktor grafomotoryki I i II stopnia, trener nauki czytania globalnego i sylabowego. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do każdego dziecka, stosuje metody aktywizujące uwzględniając indywidualne potrzeby podopiecznego.

Sebastian Bauerfeind

W swojej praktyce mam przyjemność pracować przede wszystkim z dziećmi z zaburzeniami miofunkcjonalnymi, wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, niedokształceniem mowy pochodzenia ośrodkowego (określanym też afazją, alalią) oraz ze spektrum autyzmu. Nieustannie się szkolę, zgłębiam wiedzę i szukam nowych perspektyw, ponieważ logopedia jest moją ogromną pasją, a każde spotkanie z Pacjentem na nowo tę pasję – i zaciekawienie drugim Człowiekiem – rozbudza. Ważne jest dla mnie, by prowadzone przeze mnie terapie wynikały z diagnozy oraz zrozumienia istoty trudności, a ich forma była atrakcyjna.

Kinga Szcześniak

Jest magistrem fizjoterapii, absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w fizjoterapii dzieci od 3 roku życia i młodzieży. Prowadzi także zajęcia z zakresu integracji sensorycznej, terapii ręki. Posiada 9 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego, kurs I i II stopnia integracji sensorycznej (PSTIS), terapeuta Funkcjonalnej Indywidualnej Terapii Skolioz (FITS). Doświadczenie zdobywała min. podczas praktyk w Instytut „Pomnik- Centrum Zdrowia Dziecka” oraz Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. Polikarpa Brudzińskiego w Warszawie oraz podczas pracy w Szkole Podstawowej im. Stanisława Moniuszki w Łajskach. Obecnie fizjoterapeuta/ terapeuta SI oraz kierownik zespołu terapeutycznego w Przedszkolu Integracyjnym Magiczny Świat Dziecka w Warszawie. Stale poszerza swoje kompetencje poprzez udział w licznych szkoleniach i konferencjach. W swojej pracy duży nacisk kładzie na budowanie relacji pacjent- terapeuta, która w jej odczuciu jest niezbędna do uzyskania najlepszych efektów terapii.

Andrzej Włudecki

Każde dziecko jest indywidualne. Nie ma idealnej dla każdego drogi i metody. Dlatego łącze kilka elementów różnych terapii i uzyskuję jak najbardziej optymalny efekt. Jeśli coś nie działa, zmieńmy to. Motywacja i atrakcyjność zajęć to podstawa, dlatego każde spotkanie zawiera elementy wspierające motywację oraz rozrywkowe zgodne z zainteresowaniami podopiecznego lub rozwijające zainteresowania, jeśli takowych brak. Współpraca na jasno określonych zasadach. Rodzic nie powinien być terapeutą dla swojego dziecka. Ale jeśli chce może postawić na uzgodnione ze mną aktywności: bawić się, czytać, malować, gotować. To też będzie terapia, pod jednym warunkiem. Musi być zaplanowana i zawierać określone elementy dostosowane do umiejętności i chęci rodzica oraz dziecka.

Małgorzata Pasiorowska

Swoją pracę opieram na indywidualnym podejściu i swobodnej komunikacji, co przekłada się na komfort pacjenta i dobre rezultaty terapii. W swojej pracy wykorzystuję różne metody terapeutyczne, dostosowując je do potrzeb pacjentów. Kieruję się empatią dlatego bardzo istotne jest dla mnie stworzenie z pacjentem odpowiedniej relacji terapeutycznej, która będzie się opierać na zaufaniu i bezpieczeństwie. Udzielam wsparcia w zakresie zaburzeń neurorozwojowych (spektrum autyzmu, ADHD), zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych, zaburzeń odżywiania się, samouszkodzeń, zachowań samobójczych.

Izabela Marcinkowska-Obuchowska

Diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej. Pedagog specjalny. Prowadzi zajęcia z terapii ręki.

Magdalena Łapszow

Pracuję z osobami z szeroko pojętymi trudnościami rozwojowymi poprzez Ruch Psychoterapeutka DMP (Dance Movement Psychotherapy; Psychoterapia Tańcem i Ruchem) w szkoleniu Wykształcenie: mgr Wychowania Fizycznego, Pedagog Certyfikowana Terapeutka Integracji Sensorycznej Psychoterapeutka Tańcem i Ruchem DMP (w szkoleniu) Technik Masażysta Trener Masażu Shantala Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Terapeutów SI ASI (wg dr Jean Ayeres) Członek Stowarzyszenia Psychoterapii Tańcem i Ruchem DMP/DPT

Katarzyna Stefaniuk

Studia pedagogiczne ukończyła na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Dyplom logopedy uzyskała na studiach podyplomowych Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła wiele kursów i szkoleń z dziedziny logopedii między innymi „Vademecum nauczyciela rozpoczynającego pracę z osobami ze spektrum zaburzeń autystycznych”, „Podstawy ortodoncji dla logopedów”, „Prolog czyli projektowanie logopedycznych pomocy dydaktyczno-terapeutycznych”, „Terapia osób jąkających się metodą Zofii Engel”. Wieloletnie doświadczenie oraz warsztat pracy zdobyła pracując z dziećmi w każdym wieku, w różnych placówkach oświatowych. Pracuje z dziećmi z różnymi zaburzeniami mowy i komunikacji, również z dziećmi posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

Ta strona używa plików cookie